27 Eyl 2012

MARMELATLI KURABİYE

DAHA ÖNCE YAYINLADIĞIM BİR TARİF BLOĞUMDA YOK SANIYORDUM YANLIŞLIKLA TEKRAR YAYINLIYORUM


MALZEMELER
1 adet yumuşatılmış margarin
3 yemek kaşığı pudra şekeri
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 limon kabuğu veya portakal kabuğu rendesi
1yumurta{ sarısı içine  beyazı dışına }
dövülmüş fındık
aldığı kadar un
üzeri için marmelat
YAPILIŞI
Marmelat  ve fındık dışındaki malzemeleri karıştırıp hamur
yoğuruyoruz .Ceviz kadar kopartıp Kurabiye şekli verdiğimiz 
hamur parçalarının ortasını parmağımızla oyup, önce yumurta
 akına sonra fındığa batırıyoruz .175 veya 180 derecede
pişiriyoruz  ortalarına marmelatı yerleştirip servis yapıyoruz .
AFİYET OLSUN
NOT :  Portakal ağacından beğenip yaptığım ve çok beğenilen
bir kurabiye

7 yorum:

ilhan dedi ki...

Elinize sağlık, çok güzel gözüküyorlar. Zaten portakal ağacının tarifleri hep güzel oluyor.

Gülcan dedi ki...

harika görünüyorlar arkadaşım ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Canım ablam nasılda güzel gözüküyorlar ellerin dert görmesin.
Öpüyorum ellerinden...

Canan Demirbağ dedi ki...

Nefiss gözüküyor,ellerinize sağlık..

mosguetravelerMosguetraveler dedi ki...

İYİKİDE YAYINLAMIŞSIN
DAHA ÖNCE BEN GÖRMEMİŞTİM
ELLERİNE SAĞLIK
HAYIRLI GECELER

HaticeMutfakta dedi ki...

Çok seviyorum bu kurabiyeleri ellerine sağlık..

mutfagabuyrun dedi ki...

ellerine sağlık canım.afiyet bal olsun.sevgiler.