1 Şub 2011

MİLFÖYDE TAVUK



MALZEMELER
1 Adet tavuk
3 adet soğan
1/2 çay bardağı sıvıyağ
Tuz, karabiber, kekik
SOSU İÇİN
3 Adet domates veya yazdan hazırladığımız domates suyu
2 diş sarımsak,tuz 
6 adet milföy
3adet patates
YAPILIŞI
Tavuk temizlenip kamiklerinden ayrılır kuşbaşı doğranır,sıvıyağda suyunu çekene kadar pişirilir, piyazlık doğradığımız soğanlar ilave edilir,soğanlar ve tavuk etleri iyice kızarana kadar pişrilir, tuz, karabiber ve kekik ilave edilir.
Milföyler resimdeki gibi şekillendirilir, yağlı kağıt serili tepsiye yerleştirilir.  Patatesler iyice yıkanır, kabuklarıyla birlikte dilimlenir, sıvı yağ ile iyice yağlanıp tuzlanır, milföylerin yanına yerleştirilir, ısıtılmış fırında kızarana kadar pişirilir.
Sosu için rendelediğimiz domatesler 1 kaşık sıvıyağda kavrulur, içine sarımsaklar küçük doğranıp ilave edilir suyunu çekene kadar pişirilip tuz eklenip ateşten alınır .
Kızaran milföylerin içleri çıkartılıp hazırladığımız tavuk etleri doldurulur, kenarlarına patates dilimleri dizilir, üzerine domates sosu ilave edilir, ketçap veya acı biber sosu ile süslenip servis yapılır.

19 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

çok farklı bir sunum olmuş arkadaşım.ellerine sağlık.öpüyorum.

mutfagabuyrun dedi ki...

çok farklı bir sunum olmuş arkadaşım.ellerine sağlık.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Canım ablam ellerine sağlık muhte
şem görünüyor.Sesini duymak harikay
dı öpüyorum.

Ferkay dedi ki...

Ellerine sağlı arkadaşım nefis olmuş Hem göze hem mideye, Öpüyorum canım.

Adsız dedi ki...

çok zarif şık bir ikram yemeği olmuş..ellerine sağlık Gül'üm.

Baharcicegi dedi ki...

COK DEGISIK OLMUS;ALTI CITIR CITIR MILFÖY ÜSTÜ NAR GIBI KIZARMIS TAVUK VE YANINDA BENIM COK SEVDIGIM PATATESLER
SALCALI SOS DA COK YAKISMIS ELLERINE SAGLIK ABLAM COK ÖPÜYORUM

Unknown dedi ki...

Degisik bir sunum, degisik bir tarif, bayildim !!! Ellerin dert gôrmezsin

Unknown dedi ki...

Merhabalar blogunuzu ilk kez zioyaret ettim ellerinize emeklerinize saglik cok güzel lezletli tarifler bir arada emeklerinize saglik sevgiler .

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Cok nefis bir tarif olmus ablacim sunumsa muhtesem bu tabakta sevdigim hersey var ellerine saglik,sevgilerle.

Güloanne mutfakta dedi ki...

Yaratıcı fikirlere her zaman saygı duymuşumdur emeğine sağlık değişik bir sunum sevgiler

Gönülünce dedi ki...

Görüntüye bayıldım sunum fikride şahane nefiss bir lezzet olmuş...Ellerinize sağlık ablacığım...

Sevgiler...

Tarifkolik / Öznur dedi ki...

Süper görünüyor ellerinize sağlık sevgiler..

kalpkurabiye dedi ki...

çok güzel bir sonuç çıkarmışsınız ortaya:)
pek güzel görünüyor herşey:)
ellerinize emeklerinize sağlık..
sevgilerimle..

KİZHATCE dedi ki...

eline sağlık arkadaşım nefis bir sunum,eminim tadı harikadır,eee patates,tavuk ve milföy birbirine yakışıyorlar:)sevgşler,öpüyorum...

OYANINMUTFAGI dedi ki...

MERHABALAR COK GUZEL BIR BLOGUNUZ VAR ELLERINIZESAGLIK BIRDE BASLIGINIZDAKI SU SOZ COK DOKUNAKLI GELDI BANA BENIM BUYUK DERDIM YOK GERCEKTENDE BUYUK ALLAHIM VAR IYI GECELER

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ne güzel bir görüntü !!
ne hoş bir lezzet böyle,,
ellerine sağlık canım.

yildiz dedi ki...

Ayyy Ablaa,sen varya ne harikasin
Öpüyorum seni

zeytintanesi dedi ki...

Sunum harika, lezzetinden hiç şüphem yok. Ellerine sağlık...

mintinin dünyası dedi ki...

selamlar gül ablama...
ellerine sağlık..
nefis görünüyor.
sevgilerimle...