20 Eki 2010

KURU BAKLAVA

MALZEMELER
9 adet baklavalık yufka
9 kaşık toz şeker
6 kaşık tahin(tarifin aslında 9 kaşık ben 6 kaşık kullandım)
9 kaşık ceviz
100 gram tereyağ (eritilimiş)
 YAPILIŞI
Yufkanın bir tanesi masaya serilir, üzerine eritilimiş tereyağ fırçayla hertarafına gelecek şeklde sürülür, ikinci yufka serilir oda aynı şekilde yağlanır, üçüncü yufkada serilir ,yağlanır üzerine 2 kaşık tahin sürülür, 3 kaşık toz şeker serpilir, 3 kaşık ceviz serpilir, çok sıkı olmayacak şekilde rulo yapılır, verev kesilir tepsiye yağlı kağıt sererek yerleştirilir, diğer yufkalarda aynı işlem uygulanır,kalan yağımız üzerlerine sürülür ısıtılmış 180 derce fırında pişirilir .NOT : SEVGİLİ BİRSENCENİN TARİFİ BEN TAHİNİNİ AZALTIM
Ağızda dağılan harika bir tarif

18 yorum:

Unknown dedi ki...

ellerinize saglık. sevgiler.

Unknown dedi ki...

Ablacım bayılırım bende dün yaptım ya
yınlanmayı bekliyor ellerine sağlık öpüyorum.

DATLIM dedi ki...

ellerinize sağlık :)çok hoş görünüyor

yeşim dedi ki...

nefis görünüyor mutlaka deneyeceğim.eline sağlık canım.hayırlı akşamlar.sevgiler...

Gülcan dedi ki...

ben kuru falan anlamam gayet güzel olmuş elinize sağlık.

Unknown dedi ki...

hayırlı geceler Gül hanımcığım tatlı nefis olmuş kıyır kıyır ellerine sağlık bende ne zamandır denemek istiyorum şimdi seninkini görünce iyice canım çekti.))
ayrıca ödülün hayırlı olsun birinci olmana hiç şaşırmadım gönderdiğin tatlıların hepsi birbirinden güzeldi maşaallah
sevgiyle kal

yemekaski.com seçil dedi ki...

ellerinize sağlık.. bir kere bende denemiştim.. bidaha fırsatım olmadı.. güzel bi tat..

Baharcicegi dedi ki...

citir citir nefis olmus icindeki tahinin aromasi enfes bir aroma katmistir tatliya misafirin olmak isterdim ellerine saglik ablacim

lezzetlilerim dedi ki...

Tatlısından daha çok severim böylesini ellerine sağlık ablacım. sevgiler.

sarımutfak-hande dedi ki...

ailecek bayılırız kolay ve lezizidir
ellerine sağlık çok güzel olmuş canım

sarımutfak-hande dedi ki...

ailecek bayılırız kolay ve lezizidir
ellerine sağlık çok güzel olmuş canım

Gülcan dedi ki...

gülüm istediğin balık olsun yeterki senin.

Gönülünce dedi ki...

Aynı lezzeti arkadaşımda milföy ile yedim harika oluyor gerçekten...Ellerinize emeklerinize sağlık...


Sevgiler...

KİZHATCE dedi ki...

elinize sağlık,ayrıca yarışmadaki başarınızdan dolayı kutluyorum,hediyenizi güle güle kullanın,tariflerinizi çok beğeniyorum,sevgiler...

hdidem95 dedi ki...

ablam ellerine sağlık denenecek bir tarif olmuş afiyetler olsun öptüm sevgiler

Unknown dedi ki...

selam
Gül hanımcığım bloğuma bir uğrarmısın sana bir ödülüm var alırsan sevinirim:)
sevgiler

Tespih Taneleri... dedi ki...

Ellerine saglik nefis gorunuyor,sahsen cokta severim.bir gun cesaretimi toplayip yapacagim insallah...:)) Sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Buda cok nefis görünüyor ellerine emeklerine saglik