13 May 2009

KUZU ETLİ SORPA(ÇORBA)











-->
MALZEMELER
300 gram kuzu eti
2 yemek kaşığı un
1 kase yoğurt
4 adet taze soğan
1 yemek kaşığı nane ve tuz
YAPILIŞI
Kuzu eti haşlanır, suyu süzülür, etler küçük doğranır. 2 kaşık un , yoğurtla karıştırılır, iyice çırpılır , sıcak et suyundan bir veya iki kepçe eklenir (yoğurt kesilmesin diye ) alıştırılır ve kaynayan et suyuna yavaş yavaş ilave edilir 5 dakika kaynatılır ateşten alınarak küçük doğradığımız ,etler, nane ve küçük doğradığımız taze soğanlar ilave edilir . Servis yaparken istenirse pul biber eklenir.
NOT: Rahmetli baba’cığımın çok sevdiği ve bizim ev’de hepimizin severek yediği bir çorba daha önce diğer bloğunda yayımladığım ve bu bloğuma taşımak ve tam mevsimi olduğu için tekrar paylaşmak istedim .

19 yorum:

dogada.blogspot.ru dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sevil Altunel dedi ki...

canım ablacım bir süredir pc arızam dolayısıyla uğrayamadım.kusuruma bakma.bende senin anneler gününü kutlar ellerinden öperim.patatesli içli köfteni denedim harika oldu.bu çorbada nefis olmuş ellerine emeğine sağlık...her şey gönlünce olsun..sevgilerimle..

karamel mutfak dedi ki...

vallahi bizim evde bayıla bayıla içiyolar bu çorbayı ellerine salık.

Unknown dedi ki...

Canımmm ablacım babacığın nurlar içinde yatsın.Çok değişik bir çorba
ama sen yaptığına göre eminim çok lezizdir.Kocaman sevgiler öpüyorum

Unknown dedi ki...

ÖYLE LEZİZ GÖRÜNÜYORKİ GÜL ABLACIM ELLERİNE SAĞLIK.. GEÇMİŞ ANNELER GÜNÜNÜ CAN-I GÖNÜLDEN KUTLUYORUM...

Sevil Şahin dedi ki...

gül ablam et sevmem ama birden canım cekti ya harikasın sen aa yoksa hamişlemiyim neyim :))
ablam emegine saglık sevgiler

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Hem besleyici hemde doyurucu bir çorba nefisss olmuş elerin dert görmesin...
Sevgiler...

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

MERHABA BENDE BU ÇORBAYI YAPARIM NEFİS BİR ÇORBA ELLERİNİZE SAĞLIK SEVGİLER

made in funda dedi ki...

ablacığım çorbaların şahını yapmışsın vallahi.ellerine kollarına sağlık..nefis nefis..

Adsız dedi ki...

çok güzel olduğuna eminim.eşim doğulu,onlar eti kavurup üstüne sarımsaklı yoğurt döküp yerlerdi,allah allah nasıl bişey ben yemem derdim.şimdi benim de en sevdiğim yemek.çorban onu hatırlattı bana.öpüyorum.
jale

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

BENDE NE ÇOK SEVİYORUM BU ÇORBAYI GÜLCÜĞÜM..
ELLERİNE SAĞLIK CANIM BENİM.

Dilek Mutfakta dedi ki...

Ablacım eline sağlık çok besleyici bir çorba olmuş çocuklar yese ne güzel olur mutlaka deneyeceğim,sevgiler...

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

çok besleyici ve leziz bir çorba.nefisss.ellerine sağlık.afiyet,şifa olsun canım.

sevimlimutfak dedi ki...

çorbanız çok güzel görünüyor tadıda
öyledir en yakın zamanda denenecekler listesine yazıldı bile
ellerine sağlık. sevgileri

birsence dedi ki...

gül ablacım bazen bendede oluyor o girince resimler çıkmıyor ama bilemeyeceğim...belki bağlantıyla alakalıda olabilir...yarın öbürgün açılır inşallah...canım ablam benim sağolasın...öpüyorum seni...
şorvada har,ka görünüyor ellerine sağlık canım ablacım.....

benimyemeklerim-nilbutikpasta dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ABLACIM NEFİS GÖRÜNÜYOR.
HAYIRLI CUMALAR VE GÜZEL BİR HAFTASONU GEÇİRMENİ DİLERİM

pembe defter dedi ki...

tarif için teşekkürler nefis gözüküyor yoğurtlu çorbaların tüm çeşilerine bayılırım:)))
mutlaka deniyeceğim..

şirinem dedi ki...

ben ilk defa gördüm canım bu çorbayı gerçi pek çorbalarla aram yok yemek yiyemiyorum çorba içtiğim zaman :) ama çok değişik geldi bana en kısa zamanda denemek isterim

lemanice dedi ki...

gülümmmmmm sorbayı içtim çok lezzetliydi ellerine sağlık.iyi bir hafta sonu geçirmeni diliyorum sevgiler.