9 Ağu 2008

TAVUKLU MUSKA BÖREĞİ

Bu tarif ile MAGGİ sponsorluğunda düzenlenene Fırında Tavuk Yemekleri yarışmasına katıldım” ve “Yarışma ayrıntıları için http://www.hamaratabla.com
MALZEMELER
4adet yufka
125 gram margarin
1 şişe maden suyu
2 yemek kaşığı sıvıyağ
İÇ MALZEMESİ
2 adet tavuk gösü
3 adet orta boy soğan
karabiber , tuz

YAPILIŞI
Tavuk etleri kuş başı doğranır, soğanlar çok küçük doğranıp ilave edilir. Tuz ve karabiber ilave edip karıştırılır, margarin eritilip ılınır, yufkalar masaya tek olarak serilir, eritilen margarinle yağlanır ortadan iki ye bölünür kenarları kesilir kare şekline getirilir . Bu yufkaları tekrar 4 parmak genişliğinde şerit halinde kesip kenarına tavuk etlerini koyup muska gibi katlayarak maden suyuna batırıp yağlı kağıt serili tepsiye veya yağlanmış tepsiye dizilir üzerleri sıvıyağ ile yağlanır 175 derecede pişer, diğer yufkalarda aynı şekilde hazırlanır.
NOT: ÇOK GÜZEL LEZZETLİ BİR BÖREK MUTLAKA DENEMENİZİ TAVSİYE EDERİM.
not :Hamarat abla magi fırında tavuk yemekleri yarışması için için hazırlanmıştır.
.

33 yorum:

karakazan dedi ki...

Görüntüsü anlatiyor ne kadar güzel oldugunu,eminim tadi da öyledir.:)Eline saglik Gül ablacigim.Ben gözlerimi asagida ki o güzel patlicanlardan alamiyorum fevkaladenin fevkinde görünüyorlar.Ellerine saglik diyorum baskada birsey diyemiyorum;)

selamlarimla,serap.

Adsız dedi ki...

Canım Gül ablacım, sen neler yaptın böyle..

Vallahi nefis görünüyor. elleriniz dert görmesin.

sıcacık sevgilerimle.

www.misssgibi.com

lezzetlilerim dedi ki...

Günaydınlar Ablacım;
Şimdi açtım ve yorumunu gördüm. bende sana gelecektim zaten. Patlıcanları tuzlu suya koydum ve kızartmadan yaptığın karnıyarığa tekrar bakmak için;
Ayrıca böreğinde çok güzel ve pratik. Denemk isterim inşaallah.
Bu aralar pek ilgilenemiyorum sayfamla. Kızımın bu yıl oks ye girip çokda iyi olmayan bir puan alması bizi biraz üzdü. Onun tercih ve yerleştirme aşamalarıyla kafam öyle meşgul ki kendimi hiçbirşeye layıkıyla veremiyorum. İnşaallah hakkımızda hayırlısı olur cümlemizin.(amin)

sevgilerimle kucaklıyorum bende seni ablacım
Allaha emanet.

HÜLYA dedi ki...

ellerine sağlık tavuklu börekler harika olur.. bende tavuklu talaş böreğini çook yaparım ... muska böreğini severim ama maden suyuyla hiç denememiştim bir daha ki yapışımda maden suyuda koyacağım..

teşekkürler.. mutlu hafta sonları

Dilek Mutfakta dedi ki...

Ablacım börekler harika görünüyor, çıtır çıtır olur maden suyunada batırıldığı için tavukta böreklere çok yakışıyor eh yemede yanında yat...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

muska börekler çıtır çıtır nefis görünüyorlar ablacım.. ellerinize sağlık..uzun süredir gelemiyodum harika lezzetler yapmışsınız.

sevgilerimle

Adsız dedi ki...

ohhh böreğe bak böreğe ...miss missss...
ellerine sağlık ablacım!mucuk!

HUYSUZBALIK dedi ki...

Sevgili Gül Hanım
Saatlerdir blogunuzu ve tariflerinizi okuyorum. Tarifler de sunum da fotoğraflar da muhteşem. Ellerinize sağlık. Sevgiler...

Unknown dedi ki...

canim arkadasim gene istah kabartan tarifini sunmussun ahaha gece gece nasil da canim cekti evlatlara yarin mutlaka yapacagim ellerine emgine saglik
canim arkadasim boreklerin fas fas kabarmasinin nedeni maden suyu olabilirmi oyle nefis gorunuyorki
elimi uzatip aliverecekmisim gibi hissettim:)
sizlere afiyet bal seker olsun.
kucak dolusu selam ve sevgilerimi gonderiyorum.

Adsız dedi ki...

merhaba ablacım harika olmuşlar börekler ellerine sağlık.hımmm çıtır çıtır.iyi haftalar diliyorum

Adsız dedi ki...

mmm... ellerine sağlık.her yaptığın gibi böreklerde harika görünüyorlar..güzel bir hafta diliyorum

yildiz dedi ki...

Öylesine lezzetli gözüküyorlar ki,citir citir bir börek oldugu taaaaaa buralardan bile belli oluyor,ellerine saglik Gül Ablacigim...Güzel günler diliyorum..

Adsız dedi ki...

günaydınlar..
hayırlı sabahlar ve günler diliyorum..iyisinizdir umarım..artık evimdeyim ve ziyaretlere başladım nihayet..gene harika görüntüler var blogda ellerinize sağlık diyorum sevgiyle kalın..selmahlc

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

merhaba...
arkadaşınızın sitesinden size tıklayıverdim :)
çıtır çıtır böreklerle karşıladınız benii, elinize sağlık svglr NuNu

şengül dedi ki...

gül canım mesajın için çok teşekkür ederim canım böreğin çok güzel gözüküyor mutlaka denemek istiyorum ellerine sağlık canım

Adsız dedi ki...

geçiyorum uğradım da sen nerelerdesin ablacım?

Damak Tadı dedi ki...

Gül'cüğüm,en çok sevdiğim börek çeşitlerden biridir..Tavuklu oluşu ise beni dahada çok cezbetti..İtiraf ediyorum..))Ellerine sağlık canım..


Sevgiyle..

Adsız dedi ki...

canım merhaba nasılsın, nuska böreğin iştah açıcı görünüyor, benim oğlum tam bir tavuk delisi ama ekmek yemiyor, böreğin içinde denersem belki sever, iyi bir fikir oldu, ellerine sağlık, sevgiyle kal...

oznurundunyasi dedi ki...

MERHABA
oğlumla beraber sayfanızı geziyorduk,börekleri görünce oğlum ooo sevdiğim börek dedi(3 yaşında)
akşama bu böreklerden yapmak lazım artık...
sevgiler

Unknown dedi ki...

canim arkadasim nerelerdesin sayfana geliyorum yoksun merak ettim umarim ters giden birsey yoktur.
selam ve sevgilerr.

HÜLYA dedi ki...

HAYIRLI KANDİLLER ABLACIĞIM RABBİM TÜM DUALARINI KABUL ETSİN..

VİŞNE SOSLU MUFFİNLERİNİ DENEDİM ABLACIM HARİKA BİR SONUÇ ALDIM BİZLERE BU TARİFİ YAYINLADIĞIN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER.. SEVGİLER ÇOOK ÖPTÜM

Adsız dedi ki...

Semanın kapılarının açılıp rahmetin sağanak, sağanak yağdığı bu günde duşen damlaların sizi ailece sırıl sıklam etmesi dileğiyle kandiliniz mübarek olsun

Adsız dedi ki...

Semanın kapılarının açılıp rahmetin sağanak, sağanak yağdığı bu günde duşen damlaların sizi ailece sırıl sıklam etmesi dileğiyle kandiliniz mübarek olsun

Adsız dedi ki...

Beyaz bir gül gönderiyorum size
Yaprağında iman, dalında sevgi
Kokusunda Muhammed var
Haneniz kalbiniz nurla dolsun
Kandiliniz mübarek olsun.

Unknown dedi ki...

Bu gunun feyzi uzerinize,rahmeti gecmisinize,bereketi evinize,
nuru ahiretinize,sicakligi yuvaniza dolsun.
Berat kandiliniz kutlu olsun.

Adsız dedi ki...

Hayırlı kandiller ablacım!Mucuk...

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Gülüm merhaba, hayırlı kandiller olsun canım.
Kucak dolusu sevgiler..

Adsız dedi ki...

Süper bir börek olmus, ellerine saglik canim. Hayirli kandiller.

Dilek Mutfakta dedi ki...

ablacım kaç gündür yoksun merak ettim inşallah ters birşey yoktur sevgiler...

HÜLYA dedi ki...

günaydın ablacığım gzüel mesajına çok teşekkürler.. çok öptüm seni sevgiler...

SOFRAM dedi ki...

Canım merhabalar,tatil güzeldi ama sizleri de çok özlemişim, Dilekle buluştuğumuzda söylemişti, zona olmuşsun, geçmiş olsun güzelim, inşallah şimdi daha iyisindir.Senin de kulaklarını çınlattık,canım inşallah seninle de en kısa zamanda tanışmak kısmet olur.
Canım börekler harika görünüyor,çok lezzetli oldukları da belli, ellerine sağlık...
Canım öpüyorum, ailecek selamlar, kendine iyi bak...

oznurundunyasi dedi ki...

abla valla senden de kaçmıyo bişey :)
aslında kimliğimi gizlemiyorum ama sizlere yıne yeni blog açtım beni arkadaş listenize ekleyın demeye utanıyorum :$
sevgiler ablacımm

Adsız dedi ki...

canım çok teşekkür ederim güzel sözlerin ve ziyaretin için, kalbimiz bir sevgilerimle....