5 Nis 2008

YAĞSIZ YOĞURT TATLISI

PORSELEN DEMKİL ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 20
Sevgili kardeşim mucizem benibulun ev sahipliğini yaptığı etkinliğe bu çok hafif yoğurt tatlısı ile katılıyorum mucizenin seni birgün bulacağına inanıyorum bütün kalbimle dileğinin en yakın zamanda olması için duğacıyım ALLAH hayırlı, nur topu gibi sağlıklı bir evlat nasip eder inşallah sevgiler canım kolaylıklar diliyorum www.mucizembenibul.blogspot.com



MALZEMELER

3 adet oda ısısında yumurta
5 kahve fincanı şeker
7 kahve fincanı un
3 kahve fincanı yoğurt
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
ŞERBETİ
2 su bardağı şeker
3 su bardağı su
YAPILIŞI
Yumurtalar ile şeker mikserle 5 dakika çırpılır, yoğurt eklenip 1 dakika kadar çırpılır elediğimiz un, kabartmatozu ve vanilya katılıp kaşıkla karıştırılıp, yağlanmış 28-30 santim çapında bir tepsiye dökerek, ısıtılmış 175 derecede fırında pişirilir.
Şerbeti şeker ve su kaynatılmadan karıştırılarak şekerin iyice erimesi sağlanır. Tatlı fırından çıktıktan 2 dakika sonra şerbet üzerine dökülerek, üzerine bir tepsi kapatılıp, şerbetini iyice çekmesi beklenir .
NOT : ŞERBET KAYNATILMIYOR İSTENİRSE KAYNATILARAKTA YAPILABİLİR BU ŞEKİLDE ÇOK HAFİF VE PRATİK BİR TATLI OLUYOR .AFİYET OLSUN

41 yorum:

serapin mutfaginda pisenler dedi ki...

Ayyy! Gül ablacigim nede güzel görünüyorlar bayilirim serbetli tatlilara.En kisa zamanda deneyecegim ins.Ellerine saglik.Görüntü süperrrrrr!

selam ve dua ile.

Adsız dedi ki...

Çok sevdiğim bir tatlı bu offf muhteşem görünüyor, ellerine sağlık. Yarın tarifini yapmaya çalışacağım, seni kocaman öptüm. Hayırlı geceler canım benim.
Aleyna-Dilara

Adsız dedi ki...

bende lingin yanlış düzelt demeye geliyordumm düzeltmşsin
çok güzel olmuşşş
ellerine sağlık
sevgiler

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Ayyy bayıldım tatlıya pamuk gibi kabarmış...ellerinize sağlık ablacığım harikasın....

Dilek Mutfakta dedi ki...

ablacım gecenin neredeyse saat 1- i ve karşımda senin bu muhteşem tatlın dayanılacak gibi değil ellerine sağlık,öptüm...

Adsız dedi ki...

tatlı ama sankı daha hafıf bır tatlı .. içinde yağ olmamasıda super revanıyede benzıyor ama irmıksız ustelık malzeme lıstesı her evde bununa seyler eee daha ne olsun herseyıyle super bır tarıf ellerınıze sağlık..

emelinmutfagi.blogcu.com

Baharcicegi dedi ki...

Yagsiz olmus ama cok güzel kabarmis,esim cok sever serbetli tatlilari bende dün kalbura basti yapmistim,tarifini deneyecegim yagsiz benim tatlida seninki gibi kabaracakmi,eline saglik ablacigim.
Kocaman öptüm

Ilker Erdem dedi ki...

Cok guzel bir goruntu ellerine saglik. Sevgiler

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Merhaba, yoğurt tatlısını ben de çok severim, ellerine sağlık, çok da güzel görünüyor..

Adsız dedi ki...

Gülüm yağsız yogurt tatlını yaptım.http://yemeksaati.net/forum/index.php?topic=69.0 Siteye resmini ekledim. Eline gönlüne sağlık, tarifin süper. Çok teşekkürler canım benim. Aleyna-Dilara

SeyyAh dedi ki...

Merhabalar Gül hanım,
Bizleri unutmayıp ara sıra uğrayıp verdiğiniz moral destek ve dualarınız için çok teşekkür edyoruz. Eşim (soframdan) İnşallah her geçen gün daha da iyi olacak..
Bu arada bu tatlınızı ve omletinizi sevdim. Omleti değişik tarzda yapıyordum bir de bu tipini denemeli...
Emek ve ellerinize sağlık..
Ailecek selam ve sevgiler..

keskinli dedi ki...

ablacim selamlar
bu tatliyi hemen not ediyorum ellerine saglik harika olmus sevgiler iyi pazarlar

Adsız dedi ki...

emeğine sağlık canım
etkinliğe katılımın için çok teşekkürler
nefis tarifin yayında canım
arkadaş listemdesin

Adsız dedi ki...

Tatlı süper görünüyor valla.Ben de yakında bir revani yapıcam.Kaymak almıştım da geçenlerde :) Güzel gider yanına di mi :P
Ellerine sağlık ablacım!

Adsız dedi ki...

çok sevdim, tarifi yazdım, akşama hemen yapacağım. ellerinize sağlık..

gezgincigencler dedi ki...

canım çok severim yoğurt tatlısını hele de yağsız yapmışşsın mükemmel lezzetlidir eminim.ellerine sağlık


sevgiler

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel olmuş.görüşmek dileğiyle

yildiz dedi ki...

Ablacigim bunlar cok güzel gözüküyorlar,kendi payimi aldim.Ellerine,güzel yüregine saglik...

DENİZSEFASI dedi ki...

harika görünüyor, ellerine sağlık
hemen not alayım....
sevgilerrr

hdidem95 dedi ki...

ablacım nefis görünüyor ellerine sağlık öptüm sevgiler

Adsız dedi ki...

selamlarr ellerinize sağlıkk enfes görünüyorr tatlı miss gibi puf puff kabarmış ne güzell emeklerinize sağlıkk canımm tüm dileklerinin gerçek olduğu yüzünden gülümsemenin hiç eksilmediği bir hafta dilerimmm güzel günlerr

Adsız dedi ki...

merhaba canım, tatlın tabii ki nefis olmuş. Ellerine sağlık. Bugün bilgisayar kursunda internet ünitesi ile ilgili bir işlem için içli köfte yazdık. Dördüncü tarif sana aitti. Hemen benim arkadaşım dedim. Çok hoşuma gitti.
Sevgiler güzel arkadaşım.
guldenelkan.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Ablacım ne kadar guzel bı tatlı olmus.. hemde yagsız:) valla super.. gel benı ye dıyor.. zaten sizin elinizden cıkan hersey guzel.. afiyet olsun sıze..
opuyorum..
ıyı haftalar..
gorusmek uzere:))

fatostuncay.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Tatli cok sahane olmus,ellerine saglik canim.Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Ablacim tadi nefistir eminim ama g�r�nt� gel beni ye diyor.Ellerine saglik.

SOFRAM dedi ki...

Canım Gülüm, ellerine sağlık, nefis bir tatlı olmuş, sizlere afiyet şeker olsun.
Canım sen nasılsın, daha iyisindir umarım, çok fazla uğrayamıyorum, hafta sonu pek rahatım yoktu 3 gün hiç bakmadım, pc başına oturduğumda sağolsun beni rahatsızlığım sırasında yalnız bırakmayan dostlarımı ziyaret etmeye çalışıyorum az sonra yeniden doktora gideceğim, nefes alma zorluğum hala devam ediyor, akşam doktorla görüştük, anjiyo yapmaya karar verdi, nefes sorunu kalpten kaynaklanıyormuş, zaten kalpte bazı sorunlar çıkmıştı,ilaçlarda değişiklikler yaptı, 24ünde anjiyo olcağım, bakalım artık hayırlısı,dertler başladımı arkası geliyor, inşallah sonu hayırlı olur. Canım başını ağrıttım, görüşmek üzere sevgiyle öpüyorum, ailecek selamlar...

Adsız dedi ki...

selam canım..harika bir şerbetli tatlı olmuş..eminim çook hafiftir.yagsız ve irmiksiz...eline saglık gülüm.sevgiler......

gülizar dedi ki...

Ellerinize sağlık görüntüsü yetiyor zaten fazla söze gerek yok.sevgilerimle güzel bir hafta dileğiyle...

Adsız dedi ki...

Gul ablacim ellerine saglik çok severim bu tatliyi, nefis gorunuyor harika olmus, sevgilerimle

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

bu tatlıya bayılıyorum.1 numaralı tatlımdır kendileri..hem hafif hem güzel hem pratik..ellerine sağlık ablacım..


umarım iyisinizdir..

sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Selam,arkadasim ben sayfami hirsizlara kaptirdim ve yeni sayfamdan sesleniyorum.Linklerinde degisiklik yapip bu adresi kayit edersen sevinirim.Umarim benim basima gelen baskalarin basina gelmez diyorum,sevgilerimle.


http://karakazan.blogspot.com

emineninemekleri dedi ki...

Gülcüm, canim ellerine saglik. Inan nefis görünüyor.

Kocaman öpüyorummmmmmmmm
Emos

ortanca34 dedi ki...

GÜNAYDINLAR..
HAYIRLI CUMALAR VE GÜZEL BİR HAFTA SONU DİLERİM SİZE..HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN..TATLI ENFES GÖRÜNÜYOR ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN KARDEŞİME DE SAYFANIZI GEZDİRDİM O DA BAYILDI..SEVGİYLE KALIN..

Özlem Ceylan dedi ki...

slm canim Ablacigim ellerine saglik herzamanki gibi tatli nefis gorunuyor...su aralar cok yogunum simdi de buyuk roterdam kermesi icin hazirliklarimiz basladi...sevgiler öpüyorum..

Adsız dedi ki...

yorum için teşekkürler.tatlı çok hoşuma gitti.hem hafif, hem leziz.üstelik yağsız vede şerbeti kaynatılmıyor.çok ilginç geldi bana.ama görüntüsü ve eminim tadı harika.ellerine sağlık canım.
güzel bir hafta sonu dilerim.sevgiler.

. dedi ki...

GÜLCÜGÜM TATLININ MUHTESEM GÖRÜNTÜSÜNE HAYRAN KALDIM,EMINIM LEZZETIDE MUHTESEMDIR.ELLERINE SAGLIK CANIMCIM,IYI HAFTASONLARI DILIYORUM:)))

Adsız dedi ki...

Gülüm inşallah iyisindir, hayırlı geceler. Kucak dolu sevgiler, selamlar. Aleyna...

MUTFAKISTAN dedi ki...

nasilsin canim anjiyo olmussun bir yorumunu okudum ogrendim,umarim iyisindir kendine iyi bak sevgiler

lezzetlilerim dedi ki...

Ablacım merhabalar;
Nasılsın? Yokluğumda beni yalnız bırakmadığın için teşekkür ederim. Annem ameliyatını oldu ve eve çıktı. Şu anda iyi. Allaha şükürler olsun. Başarılı bir operasyon geçirdi. Senin kardeşin nasıl oldu.? iNŞALLAH ALLAHTAN BÜTÜN HASTALARA ACİL ŞİFALAR DİLERİM. çOK ÖPÜYORUM SENİ VE SICACIK SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM. hOŞÇAKAL.

DENİZSEFASI dedi ki...

merhabalar.
tablo gibi resme bakıp durdum. harika olmuş, ellerine sağlık. tarifi not aldım en yakın zamanda denemek istiyorum. sevgiler...

DENİZSEFASI dedi ki...

gül abla merhaba,
tatlını denedim harika oldu. benimki seninki kadar kabarmadı ama tadı mmmm. işe de getirdim yemekten sonra yiyeceğim.
paylaştığın için teşekkürler.