20 Şub 2008

15 yorum:

Adsız dedi ki...

guzel sozlerin icin cok tesekkur ederim canim
sevgilerimle...

www.yenitadlar.blogcu.com

ortanca34 dedi ki...

merhabalar....
ellerinize emeklerinize sağlıkkk gül ablacım..herşey harika gidiyorr..birbirinden nefis tarifler ve görüntüler..arkadaşlarım gerçekten harikalar yaratıyorr keşke fırsatım olsada tek tek dolaşsammm onları..ama pcc beni iyice yoruyorrr..sırtlar başladı gene ağrımaya...herşey o kadar güzel görünüyorkiii..inş yarın sabah bende tarifi ekliyeceğimm size haber veririmm...herbiri özenle yapılmış tariflerr bellii sizin için..enfes yaaa..sevgiyle kalinn..kolay gelsinnn çokkkkk

ortanca34 dedi ki...

günaydınnn...sabahın körü uykum kaçdı baktım uyuyamıyorum kal dedim selma..koy tarifini bloğa...5,30 saat..ve ekledimm..aklımda ya illa yapıp rahat edcem..güzel bir güne uyanmanız dileğimle..kolaylıklar diliyorum..inşallah yormamışımdır sizi...tekrar çok teşekkür ediyorum tarifim hazır alabilirsinizzz..sevgiler..

Adsız dedi ki...

Merhaba, kolay gelsin diyorum öncelikle, çok güzel tarifler ve görüntüler geliyor, maşallah diyelim. Ben de bir tarif bırakıyorum naçizane. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhaba Gül Hanım;
Etkinlik için teşekkürler ve kolay gelsin.
Tarifimi blogumda yayınladım, adresi aşağıdaki gibidir.
Sevgiler
Mine

http://minemutfakta.blogcu.com/

Adsız dedi ki...

merhaba etkinlikte kolaylıklar diliyorum bende bir kurabiye tarifi ile katıldım.
http://sibelinmutfagi.blogcu.com/
ankaradan katılıyorum sevgiler

ortanca34 dedi ki...

merhabalar...
resmi alamamaşsınızz sanırımm ne yapabiliriz bilmiyorum msn açık bnm genelde olmazsa ordan yolliim size..kolay gelsin sevgiler..

Adsız dedi ki...

s.a canim, görüyorum ki sonhiz devam ediyor etkinlik, masaAllah mmm hepsi birbirinden harika tadlar, ellerine saglik hanimlarin.
size de kolayliklar dileklerimle, simdiden hayirli cumalar ve akabinde güzel bir haftasonu diliyorum.
selam ve dua ile...

baharhabercisiyim.blogcu.com

Adsız dedi ki...

selam,
etkinlik herkese hay�rl� olsun. bende �z�ml�-cevizli kurabiye ile kat�lmak istiyorum. �imdiden te�ekk�rler. kolay gelsin.

Adsız dedi ki...

Gül ablacim tarifimi yayinladim,ugrarsan sevinirim.Kolay gelsin,basarilar.

made in funda dedi ki...

merhabalar canım.benim de tarfim hazır.gelip alabilirsiniz.etkinlik çok güzel gidiyor.kolay gelsin..sevgiler..

Adsız dedi ki...

Merhabalar
Etkinliğiniz için Poğaça hazırladım
Kolay gelsin
lezzetduragi.blogspot.com da yayınlarım.
Sevgiler / Vildan

Adsız dedi ki...

selam arkadaşım..etkinlikte kolaylıklar diliyorum..tarifim hazır alabilirsiniz.sevgiler..

Adsız dedi ki...

Sevgili Gül, etkinliğe herkese ayrı ayrı mesaj atıp davet ettiğin, tarifleri yayınlarken herkes hakkında kısa kısa övgüler yazdığın ve tarif gönderenlere tekrar geri dönerek teşekkür ettiğin için çok ince düşünceli olduğunu söylemek istedim. Asıl zahmetlerin için bizler teşekkür ediyoruz.

deniz dedi ki...

ellerinize yüreğinize sağlık...herşey çok güzel gözüküyor...benim sitemede beklerim ben biraz acemiyim:))) ama yinede beklerim...


eceminsihirlisepeti.blogsport.com