19 Şub 2008

____________________________________________

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Gülcüm merhabalar
canım ben blogcuda aktif olarak yazıyorum.blogspotta da bu adresimle terif vermeye başladım canım etkinlik için ben de tarif ekledim.blogspottaki adresimden
tarifi alabilirsin.Kolay gelsin canım

yaban mersini dedi ki...

SLM..BEN DE BU ETKİNLİĞE ANTEP BAYRAM KURABİYESİ İLE KATILMAK İSTEDİM SELMLAR..

Adsız dedi ki...

arkadasim bazilarina link koymayi unutmusun söyleyeyim dedim kolaygelsin

Adsız dedi ki...

Gül hanım bu 2.mesajım
etkinlik için tarifimi bloğuma ekledim sizin yayınlamanızı bekliyorum.Yukarıdaki mesajımı
okumuşsunuz sayfanızda hala tarifimi göremedim.
http://mucizembenibul.blogcu.com/da da yayınlayacağım sizi bekliyorum.

Adsız dedi ki...

�ncelikle size kolay gelsin diyorum davetinizi ald�m te�ekk�r ederim.Tarifi yay�nlad�m beyazsofradan alabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Gülcüğüm merhaba canım.
ben çok ara vermedim aslında görüşmemiz kesintiye uğradı.sen blogspota geçtikten sonra uğramaz oldun bana ondan...davetin için teşekkür ediyorum.içli köfteyi bu gün yayınladım.değişik bir tarifimde yokki.yapsam bile çekecek makinem yok şimdi.oğlum danimarkaya gitti bir kaç aylığına makinemi ona verdim.arşivden bişeyler yazıyorum ara ara..
çoook teşekkür ederim canım.bundan sonra daha sık görüşmek dileği ile.
asotu.blogcu.com

perimutfak dedi ki...

merhaba gül ablacığım
sanırım geri döndüm yeni bir blogla
etkinliğe ben de katılmak isterim
harika gidiyor gördüğüm üzre
etkinliğe fıstıklı kurabiye ile katılmak istiyorum
sevgiler(oburxler)
PERİCİK

Leziz Sofralar dedi ki...

Gül ablacim tarifler hazir gelip alabilirsin,sevgiler kolayliklar diliyorum...

Adsız dedi ki...

Gül ablacım ellerine sağlık harika bir etkinlik olmuş ben tarif gönderemedim ama çok güzel tarifler var hemen bir kısımın not ettim bile sevgilerr damla
,www.cedene.com

kurtlu kitap dedi ki...

Son anda yakalamış olmayı diliyorum bu etkinliği.Bayram sabahlarının ve 5 çaylarının bu güzel eşlikçisini, cevizli lokumu, herkesle paylaşmak isterim.

MELEĞİN DÜNYASI dedi ki...

Merhabalar iki tarifle katılmak istiyorum.Geç oldu çok özür dilerim.Çok güzel bir etkinlik olmuş.Emeği geçen herkesin ellerine sağlık.Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Canım merhaba,
Sabahtan beri uğraşıyorum. Tarifimi dört defa yazdım. En sonunda yufkalının tarifini yazamadan gönderiyorum. Zira her defasında zemin renkleniyor. Çözemedim.
Harika tarifler gelmiş. Arkadaşların ellerine sağlık. Benim de tuzum olsun. sevgiler canım.
guldenelkan.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Belki benzer bir ilanı daha öncede okudunuz, belki de okumadınız? Beki bu ilanı okumadan da çıkabilirsiniz. Ama

“DURUN” bu size, ev ortamında bir ek iş fırsatı sunmaktadır. Üstelik cuzi bir sermaye ile, risksiz ve hilesiz..!

Bu İŞ; Evinde internet bağlantılı bir bilgisayarı olan ve temel niteliklerde bunu kullanabilen herkesin (Memur, çalışan,

emekli, öğrenci, ev hanımı, yaşlısı ve genci, V.B) yapabileceği bir internet ticaretidir. Birebir kimseyle muhatap olmadan

ve tamamiyle evinizdeki huzurlu ortamda yapılabilecek bir iştir. Söz konusu İŞ ile ilgili daha detaylı bilgiyi; sitemizden

alabilirsiniz. sitemiz burada

Web Adresinde bulabilirsiniz. Lütfen Bu adreslerdeki Açıklama Metnini sabırla sonuna kadar okuyun ve eminim ki sizde

konuya vakıf olacaksınız. Saygılarımla…
mikailakgul@hotmail.com