29 Şub 2008

ELMALI MİLFÖY TATLISI

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞ 16
Sevgili kardeşim papatya 68 in ev sahipliğini yaptığı etkinliğe bu çok hafif ve lezzetli tatlıyı hazırladım kolay gelsin canım.
http://papatya68.blogcu.com/
Elmalı milföy tatlısı


MALZEMELER
10 adat milföy hamuru
Muhallebisi
750ml süt ( 3,5 su bardağı süt)
1 yumurta
2 yemek kaşığı tereyağı
3 yemek kaşığı un
1 su bardağı şeker
1 paket vanilya
İÇİNE
dövülmüş ceviz, kuru üzüm, tarçın
4 adet elma
10 yemek kaşığı toz şeker
YAPILIŞI
Elmaların kabuklarını soyduktan sonra , rendeleyip şekeri ekleyerek kısık ateşte suyunu çekene kadar pişirip, ateşten alıyoruz içine ceviz, tarçın ve kuru üzümü ekleyip bekletiyoruz .
Tereyağı hariç kalan krema malzemelerini devamlı karıştırarak, muhallebi kıvamına gelene kadar pişiriyoruz . Pişince yağı ekleyip karıştırarak erimesini sağlıyoruz .
Milföy hamurları üçgen olacak şekilde 4 parçaya bölüp, yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizerek 200 derecede ısıtılmış fırında pişirilir. Soğuduktan sonra ortaları kesilip elmalı harcı içlerine dolduruyoruz . sevis yapacağımız zaman Hazırladığımız muhallebiyi antep fıstığını hindistan cevizi dökerek servis yapıyoruz.
NOT : Milföyler çok kabardığı için aynı profiterol hamuru gibi içleri rahat dolduruluyor çok hafif ve lezzetli bir tatlı afiyet olsun .

50 yorum:

Adsız dedi ki...

Harika bir tatli olmus,ellerine saglik canim.

Baharcicegi dedi ki...

Milföylere ne koyarsan yaksiyor hem tuzlu hem tatli nefis oluyor.
Elmalarda cok yakismis hafif be pratik olmus eline saglik ablacigim

Baharcicegi dedi ki...

Ablacigim gecmis olsun,kendine dikkat et,bu aralar etkinlik yüzünden devamli pc nin basindaydin,inan seni düsündüm boynun bel fitigina hic iyi gelmiyor devamli ayni sekilde oturmak.
tekrar gesmis olsun sifalar dilerim canim ablacigim.
öptüm

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Sevgili gülüm, çok geçmiş olsun canım yaa. yüksek tansiyon mu? aman dikkat et kendine. üzüldüm canım, geçmiş olsun.

Adsız dedi ki...

Çok hafif ve çok güzel ellerine sağlık canım benim. Yanlış hatırlamıyorsam 29 şubat yaş günün değilmiydi doğru ise siteye bakarmısın. Gülen yüzün hiç solmasın ve söyleyecek sözün hiç bitmesin seni çok seviyorum
GÜLÜM.
http://yemeksaati.net/forum/index.php?topic=71.0
Aleyna - Dilara

Unknown dedi ki...

hayırlı sabahlar gül hanımcığım ellerinize sağlık nefis görünüyor aldım tarifini şimdi ekliyorum sevgiyle kal katılımın için çok teşekkürler her zaman beklerim MEDİNE den selamlar

EZGi :)) dedi ki...

gül ablacım harika ir lezzet olmuş.ellerine saglık canım.kocaman sevgiler

Adsız dedi ki...

selam arkadaşım...çok kolay ve nefis görünüyor..eline saglık..sevgilerimle..

ortanca34 dedi ki...

günaydın..
çok geçmişler olsun...inşallah biraz daha iyisinizdir kendinize çok iyi bakın nolurr..
güzel bir hafta sonu olsun inşallah..
ellerinize sağlık bu arada tatlı nefis duruyor..
sevgiyle ve sağlıcakla kalınn..

hdidem95 dedi ki...

ablacım ellerine sağlık çok güzel bir tatlı olmuş öptüm sevgiler

SOFRAM dedi ki...

Canım Gül'üm çok geçmiş olsun. Çok üzüldüm canım duyunca, aman kendine dikkat et, kendini yordun yine, işler kalsın önemli değil canım, önemli olan sağlık, aynı sıkıntıları eşimle birlikte ben de yaşadığım için sağlıktan önemlisi yok diyorum. Güzel haberlerini bekliyoruz canım, dualarımız seninle...
Canım benim, tatlında harika görünüyor, çok lezzetli olduğuna eminim,sevgilerimle öpüyorum güzelim...
Ailecek en içten sevgi ve selamlar...

Adsız dedi ki...

Canımmm Gül ablacığım,

nefis bir tarif olmuş.. Hem pratik hemde pek leziz görünüyor.

ellerinize sağlık
sıcacık sevgiler.

www.misssgibi.com

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Ablacığım harika bir lezzet yaratmışsın yine.Ellerine sağlık bayıldım öpt...

Dilek Mutfakta dedi ki...

ablacım yine hastalanmışsın çok üzüldüm inşallah çabuk atlatırsın iyi haberlerini bekliyoruz.tatlın yine muhteşem ellerine sağlık,öptüm.

lezzetlilerim dedi ki...

Canım ablacım geçmiş olsun. Ne oldun öyle tansiyon mu ? Aman dikkat et ablam. selamlar

Adsız dedi ki...

Ablacim ellerine saglik.Hem elma hem muhallabi nefis olmus.

ab-ı hayat dedi ki...

Ellerine sağlık nefis görünüyor.


sevgiler...

serapin mutfaginda pisenler dedi ki...

Gülcügüm milfoyler harika olmuslar ellerine saglik canim.
sevgilerimle,iyi hafta sonu diliyorum.

Adsız dedi ki...

DUYURUUUUUUU…….
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ "17"



PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 17 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

------------------------------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;01.03.2008--09.03.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ*** http://sefertasi.blogcu.com ****
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "16" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......

. dedi ki...

HARIKA OLMUS CANIMMM MIS GIBI INANKI CANIM CEKTI.AFIYETLER OLSUN,SEVGILER BENDEN.

Leziz Sofralar dedi ki...

Ablacim cok degisik olmus ama gercektende cok nefis görünüyor kolayligida cabasi ellerine saglik,sevgiler...

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Ellerine sağlık canımcım harika görünüyor.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

sevgili gül hanım p.d.ç.s. etkinliği için hazır yufka salatanızı yaptım. gerçekten bayıldım. ellerinize sağlık tekrardan. ayrıca elmalı milföyde şahane.. bunuda deneyeceğim..

Özlem Ceylan dedi ki...

slm canim ablacigim nasilsin?
Insallah sagligin iyidir.Ellerine saglik milfoylu hafif tatli cok guzel gorunuyor sevgiler

Adsız dedi ki...

GUL ABLACIM ELLERINE SAGLIK HARIKA BIR TATLI OLMUS TARIFI NOT ETTIM DEFTERIME HARIKA VE COK PRATIK INSALLAH SEN IYISINDIR HIC HABER ALAMADIM SENDEN SENI COK SEVIYORUM DILERIM HERSEY YOLUNDADIR OPTUM

yildiz dedi ki...

Ablacigim,ellerine saglik.Hafif ve lezzetli bir tatli olduguna eminim.
Yiyenlere afiyetler olsun....Seninde ellerine saglik.
Bu arada her geldigimde sablon banerinin hep degistigini görüyorum,böylesi güzel resimleri nerden buluyorsun acaba?
Güzel bir haftaya baslaman dilegiyle,sevgiler...

Adsız dedi ki...

ablacıgım çok geçmiş olsunn...
tatlıda çok güzel olmuş ellerine saglık

ilkayy

Adsız dedi ki...

harıka valla ellerinize saglık ablacım.. muhtesem gozukuyor..
ıyı haftalar dılıyorum..
opuyorum..
gorusmek uzere:))

www.fatostuncay.blogcu.com

Disalce dedi ki...

gül ablacım harika bir tatlı olmuş..ellerine sağlık...

fatma ablanın bloğunda gördüm..rahatsızlanmışsınız..çok geçmiş olsun......belkide şimdiye kadar iyileşmişsindir....inşallah öyle olmuştur....

çok öpüyorum seni...

Hesna dedi ki...

Gül Hanımcığım Merhaba
Nasılsın sağlık sorunları geçmiştir umarım. Bende uzun süredir işlerin yoğunluğundan dolayı pek blogları gezemiyordum.Etkinlik çok güzel olmuş tebrik ederim seni. Görmeyeli çok güzel tarifler eklemişsin ellerine sağlık.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Gül ablacım elmalı milföy tatlın çok güzel olmus hıc tatmadığım bır tatlı ama ona rağmen canım çektı :) güzel bır hafta dılerım.

emelinmutfagi.blogcu.com

Schatz Insel dedi ki...

merhaba arkadasim ellerine saglik nefis gözüküyorlar en kisa zamanda deneyecegim bir elmali pasta delisi olaraktan saglikli mutlu güzel bir hafta diliyorum sevgiler

yesildomates dedi ki...

fatma abladan duydum..geçmiş olsun ablacığım..umarım önemli bir şey yoktur..öpüyorum...

Adsız dedi ki...

Gul ablacigim merak etmeye basladim haber de alamadim insallah iyisindir allah rabbim hastaliklardan kotuluklerden korusun amin, kendine çok iyi bak, optum

hdidem95 dedi ki...

ablacım geçmiş olsun aman kendine dikkat et sen bize lazımsın allaha emanet ol öptüm sevgiler

Adsız dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK GÜL ABLACIĞIM SEVGİLERİMİ VE İYİ DİLERKLERİMİ BIRAKIYORUM CANIM ALLAH SAĞLIK HUZUR VERSİN

Adsız dedi ki...

canim cok uzüldüm bu ikinci bak cok dikkatli olman lazim sik tekrarliyor canim cok gecmis olsun dilerim en kisa zamanda iyilesirsin sevgiler canim

SOFRAM dedi ki...

Canım Gül'üm dün doktora gidecektin ne oldu, inşallah sonuçlar iyidir merak ettim seni hep aklımdasın canım, acil şifalar diliyorum,kendine iyi bak, bizi habersiz bırakma canım, öpüyorum,ailecek selamlar...

nagehan dedi ki...

Gül ablacım pratik çok güzel bir tatlı olmuş ellerine sağlık, görüntüde süper.

Sevgiler
Nagehan

SOFRAM dedi ki...

Canım benim çok geçmiş olsun güzelim,dert gelince tek gelmezmiş,canım abine çok üzüldüm acil şifalar diliyorum, inşallah en kısa zamanda düzelir.Canım aman kendine dikkat et, dualarımız sizlerle öptüm güzelim...

emineninemekleri dedi ki...

Gülcum, inan cok güzel ve pratikmis, elleine saglik canim.


Görüsürüs insallah..........
Öptüm Emine

Adsız dedi ki...

Gul ablacigim lutfen bir haber ver vallahi çok merak ediyorum seni, litfen merakta birakma insallah hiç bir sorun yoktur seni opuyorum

Adsız dedi ki...

Nefis bir tatlı ellerine sağlık.Yapmıda kolaymış.Kocaman sevgiler

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

çok leziz görünüyor ellerine sağlık.

ortanca34 dedi ki...

MERHABALAR..
HAYIRLI CUMALAR DİLERİM..SAĞLIKLI HUZUR DOLU GÜNLER UMARIM..İYİSİNİZDİR..SEVGİLER..

Adsız dedi ki...

gul ablam seni çok merak etmege basladim ne olur bir haber ver lutfen nasilsin bir sorun yoktur umarim dualarim seninle

Adsız dedi ki...

ah be gul ablam bana haber verdigin için allah razi olsun çok meraktaydim ama sukur sende birsey yok ama ablacigin için çok uzuldum allah yardimciniz olsun ne soyluyecegmi bilemiyorum ama bu mubarek cuma gununde onun için duaciyim dilerim tez zamanda iyi olur inan uzgunum lutfen sizler guçlu olun allah'a emanet olun çok buyuk geçmis olsun

Adsız dedi ki...

s.a canim,
Allahım beni af eyle, her derdimi def eyle, rızkımızı bol eyle, kabrimizi nur eyle, sual meleklerinin cevabını muktedir eyle.

Hayirli Cumalar ve akabinde cok güzel bir haftasonu tatili dileklerimle...

ellerinize saglik, cok nefis bir tad.

baharhabercisiyim.blogcu.com

Adsız dedi ki...

offffff offffffffffffffffffffff o ne biçim şey öyle ablacım yaaaaaaaaa
çileklere hasta oldum hastaaaaaaaaaaa
rüya gibiler nereden buldun yaaaaa..
valla bu bloğa koyduğun hiçbir tarif artık ilgimi çekmez şu fotoğraftan sonra üzgünüm ablacım :))))))))

Adsız dedi ki...

elmalı milföy tatlınzı denedim çok güzel oldu, severek yapacağım bir tarifim daha olduğu için çok mutluyum ellerinize sağlık tşk ederim.